Toivakkatalon kesäsulku 27.6.-31.7.2026
Toivakkatalo (kunnanvirasto) on ollut kesäisin suljettuna heinäkuussa lomien keskittämisen vuoksi.
Kesäsulun aikana asiointi on mahdollista ainoastaan ajanvarauksella.
Sulkuaikana on järjestetty tarpeellinen päivystys kuntaympäristöpalveluissa.
Toivakkatalon henkilökunta toivottaa kaikille aurinkoista kesää!